Týraná zvířata

20. ledna 2007 v 14:15
Myslim,ze tohle tema je pro vetsinu nudne a nezabavne. Ale nema to splnovat predmet zabavy, ale sblizeni se svetem o kterem nekdo treba ani nevi. Pro me je toto tema velmi dulezite, protoze v tom vidim motivaci pro mou budoucnost. Nechci to nechat tak jak to ted je. Nechci se v dospelosti trapit nad problemy jako ted. Chtela bych se to pokusit vyresit, zmenit a nepostavit se k tomu zady jako vetsina ostatnich.
Vetsina lidi, kdyz vidi nebo slysi neco o tyrani zvirat ,deti, rasismu,.. alespon vetsine je to lito, ale nic s tim neudelaji,zavrou za tim radsi dvere. K cemu litost? Problemy to nevyresi..Kdyz by se kazdy k problemu postavit celem a bojoval a prosazoval urcitou zmenu, vypadalo by to tu urcite jinak. Alespon doufam...
Tak ted uz k tematu. Tyrana zvirata asi vetsine z nas se pri techto slovech an prvnim miste vybavi bita zvirata. Ale to je ten nejmenci stupen. Desitky milionu zvirat jsou rocne poskozovana na mozku, trhana, palena, ozarovana, oslepovana, strilena, travena, oparovana, omracovana a podobne.
Mnoho zvirat se prave pouziva k ruznym pokusum.
At uz se to jenda kosmetickeho prumyslu, kde jsou zvirata zneuzivana pro testovani samponu, mydel, vonavek, barev na vlasy...Testovane latky jsou zviratum nanaseny do oci, no oholenou plet a oralne cpany do organismu.
Podobnym zpusobem jsou tyrany zvirata v chemickem prumyslu, kde jsou na nich testovany nove praci prasky, cistidla...
Potravinarsky prumysl na zviratech zkousi ruzne konzervacni prisady a barviva.
Automobilovy prumysl pouziova zvirata pro bezpecnostni zkousky novych aut. Jsou zkouseny bezpecnostni pasy,tvrdost materialu a reakce ziveho organismu na simulovanou nehodu.
Vyuka na skolach. Zni to nevinne,ale zdani klame. Co takhle hodina prirodopisu. Hodiny casto zpestruji pokusy na zizalach, ptakach, myskach, zabkach. Dite si do hodiny prinese zizalu an na dukaz rychle regenerace ji po castech urezava casti tela. Tohle ma jediny vysledek. Nici to vztah k prirode a uctu ke vsemu zivemu.
Zdravotni vyzkumy. Miliony zvirat jsou umele infikovany civilizacnimi nemocemi,ktere se ani v zvireci risi nevyskytuji. Zvirata jsou tez nucena ke koureni tabakovych vyroku,inhalaci alokoholickych vyparu a omamnych latek(drog).A vlastne ,proto aby dokazala to co uz vsichni davno vime.
Textilni prumysl.Kozichy je luxus za cenu smrti. Tak jakej luxus... spis bezcitnost a lhostejnost.Kozichy-pro vetsinu smybol prepychu a spolecnosti. Ale doopravdy to je symol krutosti. Kozichy nosi krasna zvirata a osklivi lide.

Opravdu mi to pride nejvic bezcitny odporny a neprominutelny. Jak tohle nekdo vubec muze delat??? Nechapu to! Proc maji trpet bezmocna nevinna zviratka? Prave proto,ze jsou bezmocna a clovek si snimi muze delat co chce! No muze?! Nemuze, nemel by, ale jak uz jsem sem jednou psala cmaloktery clovek respektuje zakazy ci dokonce zakony.
Jen bych chtěla,aby jste se vy co jste to dokazali precis cely zamylseli na tim jak jen vas boli kdyz si popalite malou cast treba prstu... A co teprve oni?! I oni trpí, prozivaji bolest, stres, kdyz je jim ublizovano, prana svoboda, ci zivot samotny. Snad vam dojde ze i zvirata maji pravo na zivot. na slusne zachazeni, svobodu .
Jinak pokud se chcete kouknout na nejake obrazky najdete je v galerii. jinak prikladam i adresu stranek z jakych jsem cerpala. Tak koho to zaujala a zajima, tak na ne urcite kouknete.Ale doporucuju pro lidi co jsou silni...a tam kliknete na prava zvirat www.differentlife.cz/different.htm

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 zuzka zuzka | 20. ledna 2007 v 14:29 | Reagovat

Je to dost pěkně napsaný...máš pravdu...zvířata trpí kuli lidem...ne že by lidé trpěli kuli zviratum...ty vsechny pokusy a tak je to dast nechutny a fakt to muzou delat jen lidi bez citu....

2 Honza Honza | 20. ledna 2007 v 16:38 | Reagovat

Máš pravdu...!!!Já osobně nic pro zvířata nedelám ale netýrám a to  jako toleroval bch jako to že eskymáci za bijou nejaký zvíře stáhou kůži a tak ale de o přežití a ne  o módu 21.století....jenže lidstvo si uvědomí žře níčili přirodu až bude apokalipsa...nb něco i mín´trastickýho třeba jako že se tu osmažíme na týhle planetě....

3 Honza Honza | 20. ledna 2007 v 16:39 | Reagovat

Ale taky nejsem svatej ekolog

4 kuny kuny | 20. ledna 2007 v 18:07 | Reagovat

hmm andreo neco je pravda ale ja te nechapu... ty porad zvirtata sou nejlepsi atd.... a lidi jenom naky svinstvo...kdybys byla takova tak se asni enmalujes ani si nebarvis vlasy atd...je to vsechno zkouseni na zviratech...ale osobne bych to zkousel na veznich ktery maj trest do konce zivota treba.... ale mela bys is uvedomit ze snist cloveka mistoi psa je neco dost divnyho prtz clovek je proste asi nejdokanalejsi vec na plantete a pes je proste zvire....ale je to tvuj nazor...

5 zuzka zuzka | 20. ledna 2007 v 20:23 | Reagovat

no jo no ale clovek se muze branit kdezto zvire te neuda...v tom je ten rozdil....ne vsechny barvy na vlasy a kosmetika jsou testovany na zviratech...

6 kuny kuny | 20. ledna 2007 v 20:45 | Reagovat

ja to nebudu raci resit nema to cenu a nak me to nezajim aprtz na tom nikdo nic nezmeni

7 andi andi | 20. ledna 2007 v 21:48 | Reagovat

jestli si nevsimnul tak se nemaluju a kdyz jo tak vecma z avonua  oriflamu a ty nejsou testovany.. sampony vonavky kremy vsehcno mam z avonu!a barva na vlasy je od Loreal ktery taky neni testovany... takze chlapce ses vedle... ja vim co delam

8 kuny kuny | 21. ledna 2007 v 18:05 | Reagovat

ooo chlapce loool  sem vedle..... joo drsny:-D me je to ejdno cim se mejes jak si barvis hlavu  stejne na tom nic nezmenis

a nemuzes vedet kde ty tvoje posrany znacky zkousej to mi nedokazes oooo ses vedle devce jooo a ja vim co delam

9 batule batule | 21. ledna 2007 v 19:03 | Reagovat

takze myslim ze kdyby doslo na to ze by si nekde umirala hlady a mela si tam psa a vedela by si ze ti to zachrani zivot ze by si ho klidne snedla...jinak je to prirozeny ze lidi jedi maso stejne jako kdyz hyena sezere zebru... a ze nekde v cine jedi psy tak kdyz to neni ohrozenej druh tak at si ho klidne ji....to testovani ve zdravotnictvi chapu si vem ze par zvirat dokaze zachranit tisice lidi pred nemocema....na tech skolach to s tebou nesouhlasim ze jediny co to zpusobi je zniceni vztahu k prirode...se tim muzou neco naucit a v budoucnu bejt naky biologove co treba pomuzou vynalezt naky leky.......s tim testovanim drog taky nesouhlasim proc by to delali kdyby tim nezjistili nic novyho....taky treba par zvirat muze zachranit miliony kuraku kdyby se neco vyvinulo....no a ty kosmeticky pripravky klidne muze avon nekoho podplatit a rict ze to netestuje na zviratech a nekde si to v pohode testovat....jinak s tebou souhlasim

10 batule batule | 21. ledna 2007 v 19:04 | Reagovat

jo to byl jen muj nazor

11 Honza (formi) Honza (formi) | 21. ledna 2007 v 19:15 | Reagovat

No tak asi tady s jirkou z části souhlasím že je to prostě přírodní řetezec....a nedokážou ti že to netestujou na zvířetech ale ty fotky co tu máš sou dost enchutný newímjá sem pro a proti takže bych se dotoho zamotal tak už radši nebudu k tomuhleneco psát...

12 zuzka zuzka | 22. ledna 2007 v 18:57 | Reagovat

Jako jirko nevim no ty si andy rekl ze skoro se vsim nesouhlasis a nakonci mas ze se zbytkem souhlasim...totoho moc nezbylo:Dno jo no ale kazdy ma pravo na svuj nazor...v tohle jsem na strane ady na 100000%...

13 Anička Anička | 29. ledna 2007 v 19:30 | Reagovat

Andiii je dobře, že když tě něco trápí tak to nenecháš plavat a něco s tim děláš. Článek máš smysluplnej, čtivej, poučnej a hezkej. Když si mi řekla že to nikdo nebere vážně to co tady píšeš tak si neměla pravdu. Dobře možná někdo nesouhlasí a nebo je mu to úpřímně jedno, ale přečetli si to a vědí oč de! To je hlavní přece... Jinak jako ty nás tady informuješ, ale co dál? Co teď dělat, jak pomoci? Mě osobně tohle téma nějak moc nenakoplo k tomu abych se snažila s tím něco dělat, ale pokud by byla nějaká ověřená fakta kde ty zvířata týraj zbytečně a nemá to v podstatě žádný účal, tak to bych se za tebe postavila. Kdyby se na nich ale netestovaly léky a krémy a takhle tak co by jsme dělali? Měli všichni nemocnou kůži a umírali na nemoce? Doře nemůžou se bránit a mluvit ale  nic světu nepřinášej kdežto na člověku závisí všechno. Doufám že jednou tady Andí udělá zákon a pořádek:):Držim palce... umíš psát, výborně se učíš a si budoucí právnička prostě talent

14 Mersí kuny madmazel IV Mersí kuny madmazel IV | 8. února 2007 v 16:12 | Reagovat

myslim ze to s tou ekologii a s tema zviartama proste prehanis uz....a neni to nazor jenom muj a neber to ve zlym nb si to ve zlym klidne vem ale ja to ve zlym nemyslim

15 shaman shaman | 16. února 2007 v 20:23 | Reagovat

kuny: myslis ze ona to prehani? vis ze za 20 let bude zaplavena vetsina pobrezi sveta? na pobrezi zije vetsina lidi na tyhle planete... co udelaj az nebudou mit kde zit? asi se prestehujou do vnitrozemi... kde je ČR? asi stred evropy vid? kam ty lidi pujdou?! k nam?! predstav si ze je v nasi zemi o 20-30 milionu lidi vic... tolik lidi? co budou jist? jina kultura, zvyky ale hlavne nemoci... vetsina lidi na ne podlehne, ale este predtim si budes muset kazdej den chranit svuj osobni prostor a majetek a z toho se teprve poseres... to neni nic prehnanyho co tady andy pise... bud se vsichni zacnou snazit omezit ekologicky katastrofy, spotrebu a vyposteni vsech sracek do vzduchu, ale ani tak to nezastavis... jenom zpomalis... takze se modli ze do ty doby chcipnes, protoze jinak teprve poznas co je peklo... todle uz neni prdel a ani vyhruzky ekologu, je to hotova vec...

16 vasik vasik | 26. února 2007 v 14:44 | Reagovat

snad to neni od tematu.. sice jsem necetl ani to temato a nerpecetl jsme si prispevky ale.. nechtela by sji napsat uz dalsi clanek??? :)..

17 vasik vasik | 5. března 2007 v 14:48 | Reagovat

btw. ted jsem ve skole videl takovj orad o kurtech na farmach.. a musim priznat ze je to smutny koukat jak tam jezdi po pasech... proste jako ve vyrobne.. pak je nahazou do krabic atak dal .. no.. ale musim uznat ze to maso mi porad chutna...

18 KikuShka.CH KikuShka.CH | E-mail | Web | 1. června 2008 v 12:55 | Reagovat

Noo naprosto souhlasím s tím co jsi tu napsala je jako by jsi mi četla myšlenky....některé komentáře se mi nelíbí, ale je to jejich názor.,..a já jim ho brát nebudu..

já se jen chci zeptat jestli by ti nevadilo že bych si to zkopirovala na svůj blog...ja bych tam dala zdroj( to je jasne)..aj bych napsala že jsi to psala ty a né já... ptž mě se to strašně líbí, strašně moc pekne jsi to napsala a naprosto s tím souhlasím.. pap a máš to tu moc  krásné :-*

19 ivča ivča | 22. června 2008 v 19:15 | Reagovat

Je to dost hrozný,vůbec nechápu jak to může někdo udělat.......ty komentáře co sem náký lidi píšou,těch si vůbec nevšímej,sou to idioti,kteří by zabili i vlastní mámu!!!!! já osobně sem vegetariánka a nejím nic,kvůli čemu bylo zabito zvíře,nesnášim pravý kůže a kožešiny a sem proti jakýmkoliv porážkám zvířat či dokonce mučení! stojím při tobě a ostatních kteří zdílí společný názor!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama